Nogen gange skal man jo prøve noget nyt...

Og jeg har kastet mig ud i kunsten at tegne pattedyr, i trekanter. De har et helt andet udtryk end mine fugle og biller. Jeg ved faktisk ikke om jeg kan lide dem. Lidt kan jeg godt, måske har jeg lidt medlidenhed med dem fordi de ikke er lige så elegante som fuglene, eller så detaljerede som billerne. Der er lidt gøgl og gak over dem. Måske kan jeg rigtig godt lide dem. Jeg ved det ikke, men de får lov til at vokse, og så håber jeg de vokser på mig.


Kommentarer

  1. Søløven er super fed!

    (Og måske fjerne de der kodeting for at skrive kommentarer;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Er der kommet kode på??? Det skal væk! Tak fordi du sagde det! Og tak for kommentar :)

      Slet
  2. Synes de er fantastiske. De har en eller anden skævhed over sig samtidig med at de skarpe i deres udtryk. Bliv endelig ved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :) Jeg tror at det er den der skævhed jeg skal finde ud af at udnytte :) Jeg giver ikke op, det skal lykkedes!

      Slet
  3. Jeg synes de er super fine! :)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er så fedt, at du lægger din proces op her på bloggen. Det er så skønt at følge dig og din glæde bobler ud af min skærm, hver gang jeg er forbi - en ren fornøjelse :-)

    Rigtig dejlig søndag til dig.
    KH
    tina, som er vild med giraffen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Sikken en dejlig tilbagemelding! Det gør jo kun tegneprocessen endnu mere fantastisk at få gode og konstruktive kommentarer!
      Håber også at din søndag er fantastisk, trods det knap så skønne vejr her på Amager!

      Slet
  5. Jeg er vild med den, måske endda mere vild med dem end de tidligere

    SvarSlet
  6. Tak Line! Jeg vil sige at de vokser og gevaldigt på mig! Og alle de fantastiske ideer der er kommet til dyr, så har jeg bare vildt meget lyst til at komme igang!

    SvarSlet
    Svar
    1. ....og gevaldigt som i OGSÅ gevaldigt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg