Kikset

Tidligt op og tidligt igang. Efter en lille rask tur rundt i blogland er min morgen startet med et "kikset" forsøg om jeg så må sige. Jeg har bagt havregrynskiks efter Ann-Christines opskrift. De er blevet SÅ gode, digestive-kanel-mandel-lækre. Jeg har fulgt Ann-Christines opskrift og tilsat lidt mandelflager der lå og kedede sig i skabet. Jeg fik 40 figurer og 8 uformelige klatter ud af portionen.
Guf! Rigtig lækker lørdagssnack!

En anden gang tror jeg dog at jeg vil bruge en mindre detaljeret form, da det er en meget grov dej som nemt smuldre men fine, det blev de.

Kommentarer

  1. Hvor er de fine :) Hyggelig måde at starte en dejlig lørdag! Tak for dit besøg - nu lykkedes det med en kommentar.
    /Dianna

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Dianna, og fedt at jeg nåede at deltage i din give away! Ja det er en rigtig hyggelig måde at starte dagen på, kanel, mandler og smør, så kan det ikke gå helt galt :) God weekend til di!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg