Jeg har vundet i lotteriet....

Eller sådan føles det. Jeg plejer aldrig at være heldig når det gælder først til mølle princippet. Jeg er hende som kommer nr 230 eller der omkring. Men i går var det min tur til at tage spurten og komme først. Jeg tjekkede ind i det øjeblik Line opdaterede sin blog, jeg skyndte mig så meget at jeg ikke kunne huske koden til min mail ;) Men jeg fik den, en lille lyserød/blomstret skønhed med vinger som jeg glæder mig vildt til at se min lille mus med. Tænk, jeg er nu ejer af en ægte Marapytta, hi hi, "mærkedyr" har man vel lov at være... en gang imellem!
Line er helt vildt inspirerende og hver gang jeg besøger hendes blog Marapytta (som betyder mariehøne på bornholmsk, det gør jo navnet endnu mere fantastisk) får jeg lyst til at støve maskinen af og komme igang med at sy. Ind til videre er det blevet ved tankerne, men hvem ved...
Skøneden som jeg fik fingre i! Åhhh det er candy for øjet! Billedet er selvfølgelig lånt hos Marapytta

Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg