Hvor er Mor henne?

Jeg er jo på vej til Paris. Vi har snakket meget om det her hjemme, det er første gang at jeg tager afsted alene, uden mand og børn.
Men hvad er Paris? For pigerne tror jeg at det lige så godt kunne være Toftegårdsplads 7 km væk, som Byernes by 1100 km væk. For at gøre det lidt mere konkret har jeg lavet et brev til dem som ligger klar når de kommer hjem idag. Jeg har printet billeder af de gode gamle kendetegn og så har jeg printet mini-gør-det-selv-Paris. Så bliver det måske lidt nemmere at snakke om hvor jeg er er, og sjovere når jeg er hjemme igen og de "kender" de steder jeg snakker om.






Kommentarer

  1. Og hvor er MyminMy? Hvad med os? Dine læsere? Hvad skal vi gøre?

    Snøft?!

    Hi hi, ha en rigtig skøn tur og sug det parisiske forår til dig.

    kh
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi :) Jeg glæææææder mig til at vise og skrive om ALT det jeg kommer til at opleve. Jeg kunne slet ikke sove i nat af bare forventninger ;)

      Slet
  2. Ha' en fantastisk tur! jeg er røv-misundelig og glæder mig til du kommer hjem og fortæller om det hele

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg