Hjemme igen..

Så er jeg hjemme igen! Vi har været i sommerhus. Nydt sol- op og nedgange, malet æg, givet sutterne til påskeharen, spist slik, god mad, og farmors banankage med jordbær. Det har virkelig lugtet af forår!
Det har været skønt og hårdt! 2 dage med afklimatisering og 2 gode dage. Vi har endnu engang været på dukkemuseet i Skuldelev, det er en fantastisk oplevelse, MEGET børnevenlig og absolut en anbefaling værdig! Det er 6. gang vi er der, og det er nu en tradition, vi kan ikke tage i sommerhus uden at runde dukkerne.



Fyldt med sutter, venter på at påskeharen kommer forbi!



Dukkemuseet. Man må desværre ikke tage billeder der inde da de har haft indbrud mange gange. 


Kommentarer

  1. godt du er hjemme i blogland igen, det føles som du har været væk meget længe. Ser ud til I har haft en rigtig dejlig påske

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har også savnet at være hemme :) ulideligt når an liiiige vil opdatere med noget og så der ikke er noget som bare lugter af internet ;) Men vi har haft en skøn påske trods manglende net !

      Slet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig ferie, jeg er helt misundelig! Jeg har netop bestilt ferie i Disneyland Paris til hele familien, men vi kommer føst af sted til juli - der er jo laaang tid til! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en fantastisk ferie, den sidder stadig i kroppen! Jeg var i Disneyland i 1992 da de åbnede, min fars firma var med til at lave noget af teknikken så vi var afsted inden den store åbning. Jeg husker det som noget vildt! Dengang var jeg 10 år :) Rigtig god tur!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg