Her har i mig tilbage!!

Jeg er hjemme igen efter den mest fantastiske tur til Paris!!! Min mor, søster og jeg har travet Paris tynd, vi har sanset, smagt, snuset, snakket og shoppet. Vi har gået fra nord til syd og øst til vest. Vi har set Eifeltårnet by night, Montmatre i morgensol. Vi har spist eclair og makroner på Ladurée, falaffel i Marais og crepes nær Belville. Jeg vil prøve at lave en lille guide til de gode steder vi har været, både butikker og bistroer. Der er ingen tvivl J'aime Paris!!
Advarsel, billedespam!!

P.S. Jeg er blevet nødt til at sætte ordbekræftelse på kommentarerne igen da jeg er blevet spamet mens jeg har været i Paris. Håber at i stadig vil smide en kommentar hos mig! Jeg blir så glad for dem alle sammen!!













Kommentarer

  1. Jubii, der er du jo igen :-) Håber turen gav masser af god energi og forårssol - og smadder lækre stoffer, dér!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er jeg :) Med bunker af energi, sender lidt afsted over brogaden! Jeg har fået fat i så mange lækkerier og har fået rigtig mange gode ideer som skal føres ud i livet, og lige nu jo før jo bedre ;)

      Slet
  2. jubii velkommen tilbage! hvor er det nogle lækre billeder, øv hvor vil jeg snart til Pari!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh ja Line, du skal da en tur til Paris! Jeg har samlet en masse guf steder!!

      Slet
  3. Årh Camilla hvor lyder det til at have været en fantastisk tøse ferie :)
    Lækre billeder.
    Velkommen hjem til DK, smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Ja det burde være alle mødre forundt at tage afsted på sådan en tur! Det var fantastisk!!!

      Slet
  4. Sikke nogle fine billeder - Paris er bare skøn :)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Paris er FANTASTISK! Jeg boede der da jeg var lille, men vil sige at der var en del mere magi nu hvor jeg havde alderen til at nyde og tage imod hele stemningen!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg