Fredag åhh det er freeeedaaag!!

Skal synges... eller skråles. Hold op hvor er det dog skønt at det er fredag! Selvom ugen har været en dag kortere, så synes jeg altså at den har været 2 dage hårdere! Men nu er ugen slut og weekenden står for døren. I næste uge har jeg 1 arbejdsdag og så har jeg ferie igen hvor jeg bl.a. smutter til Paris. Her i weekenden skal jeg snuse til mine piger så jeg ikke kommer til at savne dem når jeg rejser, jeg skal klippes og så skal jeg tegne, jeg har en masse skitser inde i mit hoved som bare mangler at komme ned på papir. Det er dejligt med en weekend hvor der er lidt planer, men ikke nogen som decideret kræver noget af os.

Til sidst bliver jeg nødt til at vise jer at jeg hænger på en ny væg! Det er bare så fedt!! Og så er det hos Pernille som har en virkelig fin blog som jeg på kort tid er blevet stor fan af!! Tak for de fine ord Pernille!
Billedet er lånt hos Pernille
Jeg tror at jeg bliver nødt til at trykke nogen flere Lille My tryk. Er der nogen ønsker til farver? Og er det noget der er interesse for? 
Jeg har også planer om at trykke mine fugle og måske en lille bille. 


Kommentarer

  1. YES fredag - er både sunget og råbt her i huset. Fint med de små My'er rundt omkring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Suuper at fredag også er sunget ind hos jer! Så kan det jo kun blive en god weekend! Ja det er skønt med alle mine små My'er rundt omkring :) Tak for din kommentar og rigtig god weekend!

      Slet
  2. Jeg kunne vildt godt tænke mig en fugl, så jeg håber der kommer nogen til salg på et tidspunkt. Jeg synes de er så flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Sanne. De kommer helt sikkert til salg! Jeg skal afsted og trykke i slutningen af maj, så derefter bliver der lagt fugle og andet guf til salg :)

      Slet
    2. Juhuu! Det vil jeg glæde mig til :)

      Slet
  3. Jeg skal helt sikkert have en flamingo når du får nogle klar. Og jeg har allerede udset mig en plads til den. Nemlig i mit soveværelse, sammen med mine ynglings billeder!
    Og yes! Fredag. Sidder her med lyst til fredagsbar, men må "nøjes" med rødvin og DR2 (så blev man lige voksen...!)
    Kh. Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh Mia, jeg vil glæde mig til at sende en af mine flamingoer afsted til dit smukke hjem :) Og med hensyn til at være voksen så er det jo virkelig godt at du har hama nøglesnor og hæklede kager ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg