Fik da også shoppet un petit peu

I Paris var vi også lige forbi et par butikker, eller 20. Jeg kunne ha købt MEGET men begrænsede mig! Pigerne fik lidt, manden fik lidt og jeg fik "lidt". Her er lidt af det jeg fik fingre i, det meste købt i bogbutikken i Pompidou centret, guf den er lækker!!!
Rigtig flotte grafiske bogstavklistermærker. Jeg ser bunker af muligheder i dem!!

Street art klistermærker. Kæææmpe inspiration!! Link

Virkelig smuk pop up bog! Åhhh jeg elsker den!

Fra samme pop up bog, og den kommer slet ikke til sin ret, den skal opleves!!

Lav selv kort med stempepude og tommeltot!

Origami-bogstav-foldedyr fra MUJI, guf en lækker butik!!

Kommentarer

  1. Hold op nogle lækre ting. Jeg kunne bruge det HELE!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt oppe under skyerne over alle de fine ting :)

      Slet
  2. Problemet med Sticker Bomb er bare, at de er så fede, at man ikke nænner at trykke klistermærkerne ud!! ;-) Man vil hellere bare have dem siddende der til evig glæde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja. Men de er vildt inspirerende!

      Slet
  3. Ej hvor sjov, min gode veninde gav mig for nogle år siden tommeltot-kort-æsken. Jeg er VILD med det - så meget, at jeg slet ikke har brugt det - hrmph, kan jeg SÅ komme i gang.

    Og TARK for link til MUJI - der kommer jeg da til at blive helt fortabt inde - mums.

    SvarSlet
  4. Åhhh ja MUJI SÅ farligt! De har faktisk en butik i Malmø!! Og ja kan du så komme igang med de kort! Nu ved du at de kan købes i Paris, så har du en undskyldning for at tage dertil!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg