Ferie!

Jeg kan godt sige jer, det er ikke dumt at have planlagt ferie her 1 uge efter påskeferien! 5 arbejdesdage og 1 uge fri. Se det er meningen! Jeg tager til Paris sammen med min Moar og min søster. Vi skal til byernes by og hygge, forkæles, forkæle og sludre, sladre, have dybe samtaler og opleve, opleve en HEL masse! Jeg håber at jeg kommer hjem med en masse energi og inspiration! Jeg kommer nok til at savne manden min og mine skønne tøser men det er jo ikke skidt at savne!!


Til sidst vil jeg give jer alle sammen en KÆMPE tak for jeres bud på alfabetets dyr! Jeg har samlet mig en lang liste som jeg glæder mig til at komme igang med! Jeg håber virkelig at mit lille projekt lykkedes for jeg glæder mig selv til at se alfabetplakaten :)

Kommentarer

  1. Nå ja ja, det er jeg da ikke særlig misundelig over ;-)

    Rigtig god tur!

    kh
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark! glæder mig til at komme hjem og spame med billeder, god energi og godt humør :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg