24 år og smuk som et stjerneskud!

Hurraaaaa!!! Idag er det min lillesøsters fødselsdag. For 24 år siden var jeg hjemme hos min mormor og morfar. Det var også i påsken, jeg havde været ude og finde påskeæg i haven, påskeharen løb på marken, solen skinnede, og det var lige så idylisk som det lyder.
Mine forældre ringede og fortalte mormor og morfar at nu var det nu. Vi tog Hundested-Grenaa færgen. Jeg spiste rugbrød med leverpostej og rødbeder, blev søsyg, og køresyg, men hjem kom vi.
Vi hentede min lillebror som blev passet og tog på hospitalet for at se en lille blå rosin. Hold op hvor var jeg stolt!! Min egen lillesøster. Nu er hun 24 år, og jeg er lige så stolt!
Jeg var forbi hende igår til kage-reste-hygge. Mumseguf! Fik set en masse af hendes gæster, bl.a. dem hun gik i folkeskole med, de var også blevet til voksne kvinder, hvad sker der for det! Da alle var gået gik vi tur på Christianshavns volde, i solnedgang, måneskin og mere idyl.
Tillykke søde søs! Du er en ener og en stjerne på et dansegulv!
Resterne fra de riges bord. 
Hold op hvor var det nogen fantastiske kager min lille søs havde lavet! Jeg vil finde ud af opskrifterne, for de skal deles er du vimmer!





Kommentarer

Populære indlæg