Sådan en rigtig shoppetur

I det smukke vejr hoppede vi alle sammen på cyklen og drønede ind til byen. Smukt smukt med smukt på. Hold op hvor jeg elsker København, og især forår og sommer. Storemusen skulle udstyres med tøj hun kan passe. Så lige nu er der den vilde catwalk gennem hele huset her hjemme!
Vi var en tur i torvehallerne, der har vi altså scoret noget godt her i KBH, det er så skønt at komme der ind og dufte rundt! Vi kom hjem med en mynte og en jordbærmynte til forskellige juice manden min skal presse senere.
Jeg fik også noget... tadaaaaaa en ny Mumi kop. Der kommer nye midt marts og midt april, så denne er en joker. Den er lavet i anledningen af at Helsinki er blevet udråbt til World Design City 2012. Det er hele Mumidalen som fester om natten i Hemulens have. Og så kan jeg jo gå og glæde mig til de to næste. Det er altså skønt med laster!


Kommentarer

  1. Have-natte-fest! Hvor er den bare skøn den kop! Jeg lider pænt meget af en porcelænslast, så jeg bliver simpelthen nødt til at høre, hvor du har købt den?

    kh
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Den eneste butik inde i byen som havde den var illums bolighus, var i 6 forskellige butikker for at få fat i den. Den er bare SÅ fin!

      Slet
    2. ok - tak! Fedt at du tjekket markedet så grundigt ud, så jeg selv kan daffe lige ind på det rette sted. Men åh-ha, et farligt sted "lige at daffe ind"! Jeg må nok hellere tage nogle skyklapper på og tage aftalte penge med ;-)

      kh
      tina

      Slet
    3. Ja. Det var lidt det samme jeg gjorde, 150 kr og ikke en øre mere. Så kunne jeg begejstres men ikke fristes.

      Slet
  2. Nøj hvor er den fed. Jeg er helt vild med mumi. Har luret på de kopper de har i inspiration. Er den fra samme serie. Jeg har to gamle mumi bøger. De er bare vildt hyggelige. Kan huske dem fra jeg var barn osse.
    Tillykke med den og at du skal sælge dine tryk osse. læste jeg lige længere oppe.
    Knus Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er fra samme serie som dem i inspiration. Jeg eeelsker de kopper. Jeg samler på mumi service, og heldigvis kan min skønne mand godt se det fine i det. Sidste år tog vi til Helsinki, især for at købe mumikopper fra selve arabia fabrikken :) Man er vel fan!
      Ja det er spændende med salg af mine tryk. Det går rigtig godt med det og jeg er meget beæret :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg