Så hop dog!

Vi skulle ud og cykle idag, selvfølgelig skulle vi det, i blæst, storm og kulde.
Undervejs på vores tur kom vi forbi den nye havnepromenade og der skulle vi hoppe. Der er lavet 5 små trampolin anordninger, lagt ned i jorden og sikret med faldunderlag. Så kunne vi stå der og hoppe på række, se ud over Københavns havn og holde varmen. Vi fortsatte turen forbi Amalienborg, Langelinie, over cykelbroen ved Østerport. Åhh jeg elsker den bro! Der sker så meget.
Vi sluttede vores tur i fælledparken ved Tårnlegepladsen. Den var super fin, gennemført og rigtig sjov. Lige bortset fra den sibiriske kulde som stormede ind over os og frøs ALT til is. Jeg kunne seriøst ikke mærke mine fødder til sidst. Vi måtte love at komme igen en dag i varme og med madpakker.
På vej ud af Fælledparken fik vi øje på Husflid. Ohhhh hvilken fryd!!! Jeg kan forstå hvorfor det er butikken man snakker om her i blogland! Vi beherskede os og kom kun derfra med 2 påskeæg som pigerne må male på, 5 små papæg og nogen farver.
Hjemme igen, varme i tærene, kakao på kanden og flødeskum i skålen.






Kommentarer

  1. Hvor er det nogle dejlige billeder, først tænkte jeg om "mindsten" "aj hvor hun dog ligner manden din" og i næste sekund "aj hvor hun dog ligner dig" Det er da for skønt at hun er blanding af jer to og alligevel garanteret sin helt egen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line. Ja hun er helt sin egen og en mega god blanding! Men dejligt at jeg også er der lidt, for med den store mus er der intet mig!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg