Så er den i hus

Der er ikke noget som en ny Mumikop. Jeg er så glad for mine kopper at det næsten killer i maven! Når jeg skal drikke af dem bliver de nøje udvalgt efter humør og stemning. Den 19. landede sidste nye kop i butikerne. Jeg har først haft tid til at gå på jagt idag, så jeg hoppede på cyklen og strøg ind til byen. Til Kgs Nytorv og tilbage til Amager på 29 min. Og her er den så: Myrmlens mor.
Husk at du kan deltage i min give away om et serigrafisk tryk af min fortolkning af lille my lige her. Jeg trækker lod når jeg når 100 faste læsere, ca.


Kommentarer

  1. Se dét er målrettethed :-) Fedt, det er så skønt at brænde for noget, på den helt kriller i maven-agtige måde.

    God weekend til dig og dine.

    kh
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Tina, når det gælder mumi så er jeg MEGET målrettet!
      Også rigtig god weekend til dig, med eller uden pandadragt på :)
      Kh Camilla

      Slet
  2. Uuh, den har jeg også bestilt for et par uger siden :) men hvis den er udkommet, forstår jeg ikke helt hvorfor de ikke har sendt den endnu.. Hmm..

    Jeg glæder mig i hvert fald til den kommer! :D
    - nu er der jo heller ikke så længe til sommerkoppens ankomst :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Underligt den ikke er kommet endnu! Hvor har du bestilt den fra?
      Sommerkoppen kommer 19. april så ja det er lige om lidt. Det er skønt med et service som udvides med skønheder hele tiden så man kan glæde sig, se frem til og spare sammen :)

      Slet
  3. Jeg har bestilt fra zane.dk
    Faktisk bestilte jeg tre kopper, hvoraf den ene kom efter et par dage.
    Jeg forudbestilte sommerkoppen ved samme lejlighed, så det kan være de først sender Mymlens mor med når sommerkoppen udkommer - jeg tror jeg sender en mail og hører ad. Det er lidt længe at vente, når jeg nu ved at den er der :) (nogen der sagde utålmodig, tsk tsk)

    De er så skønne! :) Jeg er forholdsvis nysamler - og SU'en gør at samlingen ikke udvides helt så hurtigt, som jeg kunne ønske - men jeg har det nøjagtigt ligesom dig; jeg vælger nøje mit krus efter dagens humør :)
    Jeg glæder mig over hvert eneste krus - og så er det skønt hele tiden at kunne udvide, så er der også noget at ønske sig til fødseldag og jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg cyklede netop ind til Zane og de havde flere af Myrmlens mor, så synes da at du skulle ringe eller skrive til dem! De er så søde og mine faste leverandører!

      Slet
    2. Ej, hvor skægt :)
      Synes nu også at det var fint at det første krus kom allerede efter et par dage - de kunne jo bare have valgt at sende det hele samlet :)Så jeg tænker da bestemt at de er rimelige mennesker :D

      Jeg tror jeg sender en mail, bare lige for at høre om de sender de sidste to samlet, eller hvordan? :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg