Olé, Olé, Olé, Ole Palsby

Vi skulle lige en tur i Kvickly for at købe kalkun"bacon" og pebermix. Vi kom hjem med kalkun"bacon, pebermix og 21 produkter fra Ole Palsbys nye serie "enkel". Gryder, ovnfaste fade og boxe, plastik opbevaringsboxe som alle passer sammen på kryds og tværs. Vores gamle ting er ca 10 år gamle fra IKEA og købt da jeg flyttede hjemmefra så de må siges at have udtjent deres værnepligt!
Det er en toplækker serie, Ole Palsby har ramt en smuk linie i hele serien, selv indpakningen er lækker.
Nu vil jeg gå ud og pakke ud, sætte på plads og indtage mit nye "legetøj".

Kommentarer

  1. Jeg kigger på Ole hver gang jeg er i brugsen og tænker på hvornår han skal med mig hjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jo være snart så :) Hold op det er lækkert! Alle gryder har været i brug her til aften, jeg er MEGET tilfreds! Og de små boxe stables og fylder intet i forhold til vores plastik-rode-helvede vi havde før.

      Slet
  2. så har jeg fået min første Ole :-) en lille en slagsen, perfekt til smør! Jubiii

    SvarSlet
    Svar
    1. En god begyndelse! Jeg var ude igår og købe en masse flere af boxene, fik gjort rent i køleskabet og har puttet alt i box, det ser SÅ lækkert ud!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg