Jeg har modtaget en award!

Den har jeg fået af Snullemor 1000 tak for det!



Awarden fungerer på denne måde:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere
*
Man skal svare på 5 spørgsmål...
*
Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at blogge for at udfordre mig selv. 
Jeg startede med at læse blogs i oktober 2011
og blev grebet af det! Jeg er blevet inspireret 
som aldrig før og håber at jeg kan være med til at inspirere nogen andre!
*
Hvilke blogs følger du?
Jeg følger MANGE blogs, læser hver og en af dem, både fra min computer
men også fra mit Flipboard hvor alle blogs opdateres.
Jeg fanges især af kreablogs, madblogs og livsblogs (kan man kalde dem det?)
*
Favorit farve?
Jeg kan slet ikke vælge! Alle farver, det kommer an på humør,
dag, hormoner, og diller. Jeg bliver fanget og løber med.
Favorit film?
Jeg ser ikke så mange film. Jeg er nok mere en seriepige. 
Problem, plot, krise og løsning på 45 min, det passer mig rigtig godt!
Desuden har vi ikke nogen TVkanaler her hjemme så jeg følger 
slet ikke med!
*
Hvilket land drømmer du om at besøge?
Jeg skal til Paris og 1 mdr så det drømmer jeg selvfølgelig om.
Så drømmer jeg om at komme til Berlin med min store datter inden 
hun starter i 0. klasse, sådan en far, mor, barn tur.
Og til sidst er min store drøm at vandre i Findland og opleve Mumiland.

*
Jeg sender awarden videre til:


Kommentarer

Populære indlæg