Hvor er det vildt!

For 5 måneder siden hoppede jeg ud i blogland, ikke som skriver men som læser. Jeg blev taget med storm og udfordrede mig selv. Jeg skulle oprette en blog. Komme med hvad jeg havde på hjerte og øve mig i at formulere mig på skrift.
Bum.
Nu er det 4,5 måned siden jeg oprettede min blog. Den skulle "bare" være for mig selv, nærmeste familie og indbudte venner. Men hvad er der sket?
Jeg har 90 faste læsere, næste runde tal er 100!!
Jeg har mødt kvinder som har beriget mit liv og jeg har fundet en hobby som jeg er forelsket i (ja det kan man faktisk godt være)
I sidste weekend hoppede jeg så ud i næste nervepirrende udfordring, at sælge nogen af  mine tryk, mine streger trykt i neon, mine små skatte. Og hold da op!! Der er nogen som vil købe! Nogen jeg slet ikke kender!! Jeg er så beæret, ydmyg og utrolig stolt!
Og så er jeg jublende lykkelig for at jeg blev introduceret til denne fantastiske verden!

Tak til jer alle sammen både gamle og nye læsere. Og tak for alle jeres kommentarer! De varmer!

Hov og så ser jeg lige at dette samtidig er indlæg nr 200!! Hold da op en dag!!


Kommentarer

  1. Tillykke med indlæg nr. 200 og snart 100 læsere. Der er bare nogen blogs som stormer deruaf:) Og det er sgu sejt!
    Kh. MiA

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have!" Og tak fordi du læser med!

      Slet
  2. Sejt Camilla, stort tillykke med de mange faste læsere og indlæg nr. 200 :)
    Bliv endelig ved, det er så hyggeligt at læse med ved dig!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia! Det er også så hyggeligt at du er her! Og dejligt at kunne følge med i livet i synderjylland! Håber i alle har det godt!

      Slet
  3. Hvor er det super fedt gjort.. Lidt misundelig.. smil.. Det er velfortjent.. Nyder meget at følge dig..
    Kh Camilla
    blog træf læs her http://celinas-verden.blogspot.com/2012/03/krea-trf-i-kbh.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Camilla.
      Tak skal du ha'! Og lige over, jeg nyder også at følge med på din blog og blive inspireret!

      Slet
  4. Tillykke med de runde tal og keep up the good work ;) Jeg synes din blog er super interessant og din entusiasme for tryk smitter. Jeg overvejer meget at melde mig til en af Anne Nowaks workshops og det er i høj grad pga. dine anbefalinger. Jeg glæder mig til at følge med i fremtiden.
    Kreahilsner herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sanne
      Tak for din ros! Du skal da på workshop hos Anne! Det er en kæmpe oplevelse som man får et fantastisk sus af, og kan leve længe på den gode oplevelse!

      Slet
  5. Jeg er helt træt lige nu og vil egentlig gerne skrive meget, for jeg har det så meget på samme måde og jeg er simpelthen så glad for, at vi startede op cirka samtidig og at du er herinde. Jeg er vild med at følge din blog og din entuitiasme (det kan jeg ikke stave til over midnat). Og så har jeg dit skønne tryk og din mulepose. De skal nok blive guld værd. Eller, det er de jo allerede.

    kh
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina!
      Jeg kunne skrive det samme til dig! Der må ha været noget godt i vandet her på Amager i efteråret 2011. Og jeg glæder mig også til indlæg fra din hånd! Jeg er så glad for at det lige var dig som vandt min mulepose, din blog var en af de første jeg blev fast læser af, så det er noget særligt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg