Forår og give away

Sikken en fantastisk dag det har været! Tidligt fri fra arbejde, det samme havde gemalen og tøserne blev hentet så snart det var muligt. Mindstemusen fik ny cykel, 12" hvid og lyserød skønhed. Så eftermiddagen er gået med at cykel rundt på legepladsen. (Gået med at cykel, hi hi hi) Aftenen endte med syndig købe-pizza og "Lady og Vagabonden" på DVD'en. Nu er der ved at være ro så jeg vil smække stængerne op i sofaen og nyde min mand og tanken om at det er weekend så vi kan sove helt til 7.00 i morgen.

Inden jeg melder helt fyraften vil jeg sætte en give away igang i anledningen af det smukke vejr, mit gode humør og det at jeg snart har 100 faste læsere.

På højkant er et af mine tryk, "Lille My" i neon Pink.
Trykket måler 31cm X 46,5 cm.

Reglerne er som følge, 1 lod for at være fast læser og skrive kommentar, 1 lod for at linke til min blog, ialt muligt 2 lodder. Hvis du ikke har en blog så efterlad også din mail.

Jeg trækker lod ved ca 100 faste læsere.

Kommentarer

  1. Lækre streger :) Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at fælge med... og hopper med på 1 lod :)

    SvarSlet
  2. YES! Jeg er helt klart med på 2 lodder - lige præcis dette motiv er mit aller yndlings, så jeg krydser helt vildt! :D

    SvarSlet
  3. Ej, jeg er nødt til at være med. Jeg ved lige, hvor det skal hænge :-) Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  4. Åhr det vil jeg gerne vinde! Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  5. Næh, jeg er lige ved at sætte Ældstens værelse i stand - med neon pink islæt... Dette ville jo være prikken over i'et!! :)
    1 lod tak.

    SvarSlet
  6. Jeg synes det er så fint, jeg deltager med 1 lod.
    //Lisa

    SvarSlet
  7. Så fin den vil jeg gerne have:-) 1 lod til mig.

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne deltage med 1 enkelt lod,tak :)

    SvarSlet
  9. Ihh den er bare så skøn :-) Den hører altså til hjemme på min væg Camilla ;-)

    SvarSlet
  10. hvis man stadig kan nå at være med, så stik mig 1 lod :-)

    SvarSlet
  11. Har meldt mig som fast læser, et lod til mig (ville linke, hvis jeg kunne på min iPhone, computer har jeg først imorgen)!
    Kig forbi min, hvis det frister :) og blogtræf, hvis det var noget d. 21 April..

    SvarSlet
  12. Så er jeg også fast læser! Og sikke en lækker blog!!
    Dette smukke tryk måtte meget gerne bo hos mig :-)
    signelacour@gmail.com

    SvarSlet
  13. Uha her må jeg da være med!!!
    2 lodder herfra :0))

    SvarSlet
  14. Arj, jeg troede jeg havde meldt mig til. Fy Anne.
    Du laver de fedeste streger, og jeg ville elske at eje en af dem.

    Knus fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvad er der lige sket der Anne :) Ej pjat! Tak for din ros!

      Slet
  15. Hov jeg skal da selvfølgelig også være med på din Give away og tillykke med de 101, det varer ikke længe før der kommer et nul mere i midten er jeg sikker på.

    SvarSlet
  16. Tror lige jeg snutter på med 2 lodder i stedet for 1 ;-)
    annaubertelsen@gmail.com :-)

    SvarSlet
  17. Skynder mig lige at putte et lod i puljen og håber at My kommer hjem på væggen til min private lille My (det er min datters kælenavn)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg