Der sker spændende ting og sager!!

Jeg havde som tidligere skrevet ALDRIG troet at min blog ville få stor betydning for mig! MEN.. men men men. Der sker spændende ting, for mig, lidt vilde ting. Ting jeg glæder mig til at fortælle om og vise jer mere af! Ting som kræver at jeg tegner og trykker mere og det er jo fantastisk. Jeg kan fortælle at hele 2 personer har kontaktet mig, nu må vi se hvad det ender med!
Jeg har sat en ny streg idag, det er lidt svært da vi pt ikke har noget bord pga ombygningen, men jeg fandt lidt plads.
Og uhhh det havde jeg næsten glemt. Jeg skal ud til Anne igen. Ny workshop, jeg fik en plads og jeg er så glad så glad så glad! Anne fortalte at jeg igen skal trykke sammen med Sabine, (og hendes søster) det er jo altid en fornøjelse!

Kommentarer

  1. Ihh hvor er den altså flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er også godt tilfreds! Det er sjovt og spændende at finde nye motiver!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg