Bidt af biller.

I mange situationer ville det ikke være en god overskrift, og det ville sikkert vække væmmelse hos de fleste hvis mit indlæg så også indholdt en historie om kæmpe biller som bider. Men det er ikke det jeg vil blogge lidt om.
Jeg er blevet bidt af grafiske, sort/hvide, skæve biller. Biller som bliver til flere og formere sig inde i mit hoved (igen ikke noget som ville være lækkert i virkeligheden).
Jeg er blevet helt pjattet med disse biller og glæder mig til at få dem alle sammen ned på papir!




Kommentarer

  1. Hahaha nej du har ret - ikke lækkert med biller, der formere sig inde i hovedet. Jeg kunne ikke lade være at grine, da jeg læste det. Men hold da op en flot bille. Den kan jeg godt forstå at du er vild med den må du da trykke på et eller andet, synes jeg.
    Knus Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Du kan tro Maria, den skal trykkes!!

      Slet
    2. Du skal osse med den 19 maj ikke?
      Knus Maria

      Slet
    3. Jo det skal jeg! Skal du også? :-)

      Slet
    4. Jeps det skal jeg da. Så jeg skal lige ha lagt hovedet i blød og fundet nogle fine sager jeg kan trykke.
      Knus Maria

      Slet
    5. Ihhh hvor hyggeligt Maria. Måske det så er min tur til at tage kag emed :) Selvom jeg ikke kan slå din fra sidst! MUMS den var god!

      Slet
    6. Uh det ku jo være lækkert, synes jeg og tak. Det er dejligt at den faldt i god jord

      Slet
  2. En (flad)trykt bille er en god bille :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg