101

Så skete det! 101 ikke dalmatiner med læsere! 1001 tak for jeres støtte, jeres kommentarer og tak for en  masse gode stunder på jeres blogs! Jeg trækker lod i aften når tøserne er puttet og der er ro!
Så skal du lige nå at have et lod i puljen om mit "lille My" tryk så er det nu og lige her!
Og trykket går til....
Jeg har trukket lod med random.org og den heldig blev Chanette med den fantastiske og farverige blog Splejsen. Hvis du sender dine kontaktoplysninger til mig på camillafuru snabela hotmail.com så skal jeg sørge for at den kommer afsted til dig!



Kommentarer

  1. Wuhuu hvor er jeg glad :):) Den er bare så flot! Har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er trykket sendt afsted til dig, og da det ikke skal mere end 5-7 km så håber jeg det er fremme på mandag!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg