Why?

God nat? Eller hvad man nu skriver på dette umenneskelige tidspunkt.
Havde lige nu været for 7 år siden ville jeg netop være hjemvendt fra byen med mit nyligt scorede livs kærlighed, derfor anstrengelserne med nybagte boller (jep, jeg kunne opskriften med en promille på 4). I nat er min undskyldning bare at jeg ikke kan sove, har vinterferie og har lyst til nybagte morgenboller med familien om 3 timer. Men hvorfor kl 4.20? Why???
Opskrift:
15 g gær
6 dl koldt vand
1 spsk salt
1 spsk sukker
200 g durum
600 g mel, gerne forskellige sorter, fine og grove.

Hæver i køleskab natten over (eller så lang tid man nu har)

Sættes på pladen med 2 skeer og bages ved 225-250 C i 25 min.

Nu vil jeg altså tvinge mig selv til at sove, for jeg skal ud på Carlsberg hos Anne senere og der skal jeg IKKE sidde og hænge med hovedet!

Kommentarer

  1. Jamen det er da et let spørgsmål: fordi du er sej :-) God fornøjelse med trykkeriet!

    kh

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg