Velkommen til verden Molly

I nat kom min bedste venindes lille Molly til verden. Molly har haft god tid, og vi har ventet i spænding siden onsdag. Men lidt i 12 midnat kom hun endelig. jeg skal ud og se hende idag og jeg glæder mig så helt vildt meget. Min veninde bliver den bedste mor! Kender ingen som hende som bare har lige det der skal til! Hun er et naturtalent, og jeg glæder mig til at følge Molly og hendes mor og far de næste mange mange år! Tillykke søde Malene og Niels!
Jeg lavede en dragt specielt til Molly da jeg var hos Anne i fredags. Håber hun bliver glad for den!

Kommentarer

  1. NICE, skal selv en tur omkring Anne, og glæder glæder glæder mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh hvor fedt! Du kan også roligt glæde dig! Tror godt jeg kan sige uden at lyve at det har været det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv!

      Slet
  2. Hvor er det en flot dragt du har fået lavet, er sikker på at Molly og hendes mor bliver virkelig glade for den. Hils dem endelig mange gange næste gang du ser dem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line. Jeg skal nok hilse. Hun er SÅ sød den lille Molly!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg