Quickie

Her til aften tog fanden ved mig og jeg har ryddet op, ryddet ud, sorteret, gemt væk, lagt på plads. Der var tidspunkter hvor jeg havde mest lyst til at tage alle kasser der ikke var kigget i et år og smide dem ud. Men så igen, det kunne jo være at de gemte på guld. En af kasserne gemte på disse fine små brocher. 5 stk fra Japan. De skal hjem til nogen som vil bruge dem på en fornuftig måde i stedet for at gemme dem væk i en kasse, så nu laver jeg en lille hurtig Give away. Jeg trækker lod på onsdag. Det eneste du skal gøre er at smide en lille hilsen i kommentarfeltet, har du ikke en blog så smid også din email så jeg kan finde dig igen!


Kommentarer

  1. De var da fantastiske! :-) Mette

    SvarSlet
  2. De er megaseje.
    Tilfældigvis er min broche på min blå uldblazer lige røget af, så det er tid til en ny :-)

    SvarSlet
  3. De er da vildt fede! Jeg krydser fingre for, at de skal hjem til mig :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg