Når solen titter frem...

Det ser desværre ud til at vores renovering af stuen bliver mere omfattende end vi først havde forventet. Fugt og svampeskaden er større end først antaget. Det er altså så noget der kan få humøret til at gå helt ned! Vi har en kæææmpe affugter stående, den lyder som den gamle Bornhomlerbåd, her lugter af fugt og det støver. Fedt! Heldigvis valgte min søde pakkepost at komme forbi med en pakke til mig idag!
Jeg har givet mig selv denne smukke sag. Den er blød, lækker og rigtig fin. Tror både jeg kan bruge den til hverdag og fest! (Og så var den endda på bud!)

Kommentarer

  1. Svar
    1. Jeg kan fortælle at den er intet mindre end fantastisk! Har puttet i den hele aftenen, den virker! Jeg føler mig lækker samtidig med at jeg er varm :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg