Min egen lille lykkefabrik

Jeg har vinterferie og kan gøre lige hvad jeg vil ( næsten altså, når det lige passer med resten af familien!) Idag var så dagen hvor jeg skulle ud til Anne HELE dagen! Skulle ha været afsted i tirsdags, men da havde den onde influenza lagt Anne ned :(
Vågnede alt for tidligt i morges og min morgen gik bare SÅ langsomt. Endelig kunne jeg forsvare at gå ned til bussen og tage ud til Carlsberg. Fabrikken hvor jeg fandt en lille flig af lykke!
Og så fik jeg trykt trykt trykt på livet løs!
Jeg fik trykt barselsgave til min skønne veninde Malene som lige nu er igang med at føde. Jeg trykte masser af T-shirts til den pukkelryggede på Amager og en BUNKE plakater som jeg nu, efter flere forespørgsler, overvejer at sætte til salg her på bloggen.
Midt i trykkeriet fandt vi tid til at gå over på Elefanten og spise frokost. Jeg kan anbefale deres Hønsesalat! MUMS! Tak for frokost Anne!
Det var endnu engang fantastisk at gå ude hos Anne, god stemning, gode snakke og grin.
Anne holder en masse workshops her i foråret jeg kan anbefale alle både nybegyndere og let øvede at forære sig selv en dag hos hende!









Kommentarer

  1. hvor lyder det bare fantastisk fedt!!!
    Vil da lige holde øje med om der kommer noget til salg, for det er godt nok nogle fede streger og især i de farver der :)

    KH Anne

    SvarSlet
  2. Yah hvor er det hele bare fint. Så hyggeligt at møde dig In Real life!!!

    Mette Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette Marie! Det var også rigtig hyggeligt at se dig! Sjovt at få et levende ansigt på bloggen! Det var en skøn dag og jeg fik rigtig gang i rammerne!

      Slet
    2. Fedt, det du lavede så også dejligt ud, var ret imponeret af din datters dans.

      Slet
    3. :) Man kan tydeligt se hende danse i trykket længere oppe!

      Slet
  3. Dine tryk er altså bare virkelig fine!
    Vil spændt følge med i hvad der kommer til salg :)

    God weekend! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke! Jeg ser på det her i weekenden hvordan jeg gør og hvad de skal koste :)

      Slet
  4. Hvor lyder det skønt!
    Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekommen, og tak fordi du kiggede forbi!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg