Mer tryk på!

Så har jeg haft endnu en dag med tryk på. Idag tog jeg turen til Hellerup for at deltage i et grundkursus i uniprint pigmentfarver og bindere. (nørdesprog!) Det var Kirsten som har Spektrum textil der afholdt kurset i sine kursuslokaler. Kirsten var en fantastisk lærer! Hun havde en anekdote til det hele, hvilket gjorde dagen og undervisningen meget levende! Vi fik trykt med de fleste bindere fra Uniprint. Transparente, dækkende, perlemor, svulmende og silke. Jeg fik lavet nogen rigtig gode prøver som nu er klippet i mindre stykker og lagt i lommer i min trykkemappe. De forskellige stofprøver var, Hvid og sort bommuld,  hør og silke. Det er skønt at udvide trykkehorisonten!
Eneste problem er nu alle de ideer og muligheder jeg har inde i mit lille hoved som står i kø for at komme ud, og det kan kun gå for langsomt!
Prøver på hvid bommuld

Prøver på sort bommuld



NEON!!!

Mer!!!


Lone malede med silkebinder på et stykke silke der var lagt oven på bølgepap, Henriette prøvede med bobleplast.

Kirsten


Kirsten havde bunker af fine og inspirerende trykkerammer. 
Jeg vil slutte af med et link til Kirstens kursusprogram for foråret 2012, tjek det ud, der er virkelig meget guf og jeg ville ønske at jeg svømmede i tid og penge!

Kommentarer

  1. Sikke produktiv du er Camilla, ser SÅ lækkert ud! Nyd at I bor i storbyen hvor der er mange flere muligheder... -det savner jeg!

    -den pinke farve gør bare noget i mig, ELSKER den, og elsker at kigge på den fine mulepose fra dig...
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Pia!
      1000 tak for din besked. Du kan tro jeg ikke er klar til at forlade KBH. I øjeblikket svømmer jeg i skønne muligheder, det er fantastisk!
      Og ja NEON!!! Det gør bare lige vinteren lidt nemmere at overskue!
      Dejligt du er glad for nettet, jeg elsker også alle mine, og føler mig meget overskudsagtig når jeg lige hiver et hjemmegjort net op i Netto :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg