Her knokles!

Nu skal der ske noget! 2. juni gik vandet igennem vores loft, det har resulteret i at vi skal have lavet den ene stue. I morgen kommer håndværkerne og går igang med at rive ned og bygge op, så vi rykker rundt og tømmer ud. Hele denne renovering har givet os blod på tanden og en masse ideer, så nu ryster vi posen og bygger om på alle værelser, næsten. Det bliver så spændende og sjovt (og hårdt!). Vi skal bl.a. lave et "kæmpe" krearum.
Bunker ALLE vejne!

UDSMIDNING!

Min elskede reolvæg, TOM!

Tror det var meget godt reolen kom væk, om ikke for andet så for at fjerne støv!


Kommentarer

  1. Orh, fantastisk! Sådan noget elsker jeg! Det lyder som en stor mundfuld, men det er så fantastisk at indrette sig på nu og gøre plads til det, som er vigtigst i stedet for det, som måske var vigtigst tidligere. Selvfølgelig skal du have et kæmpe krearum :-) Jeg har faktisk selv besluttet, at min stue er et kreativt værksted og ikke en stue. Det ændrer sig nok på et tidspunkt, men lige nu er det helt rigtigt. Glæder mig til at se, hvordan det kommer til at se ud hos jer.

    Rigtig god arbejdslyst :-)

    kh tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina :) Nu er alt rykket rund og står som det skal stå de næste uger mens håndværkerne ordner den fugtige stue. Så må vi se hvad der sker når de er færdige og vi ryster posen. jeg glæder mig, men bliver også træt ved tanken :)

      Slet
  2. Ih hvor spændende Camilla, glæder mig til at se hvad I får lavet :)

    "Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget..."

    Rigtig god arbejdslyst!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia.
      Du kan tro at jeg nok skal opdatere undervejs. Idag er det ikke så sjovt. Rod rod rod. Fugt, svamp og frost, ikke en kombi jeg bryder mig om når vi slår kulderekorder i DK!

      Slet
  3. Dejligt når man rigtigt får sorteret ud i tingene og der kommer orden i det hele.
    Knus Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja oprydningen var skøn! Så er der plads til at samle mere ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg