Farver!

Mit liv er en stor farvepalette! På alle plan. Én ting er sikkert jeg keder mig ALDRIG! Men tilbage til farver. Tit tænker jeg, hvor ville det være nemt og ligetil at leve minimalistisk, kun med de 4 ting jeg holder mest af, intet rod, ingen forstyrrelser, ingen stress. Men så igen, så tror jeg faktisk at jeg ville kede mig. Som mit liv så er mit hjem også fyldt med farver. Vi bor på GUL stue (tsk tsk tsk 2 pædagoger) med alt hvad det indebærer af farver, rod og kreativitet! Og jeg eeeelsker det! (Så længe det er os der kontrolerer rodet og ikke omvendt!)




Kommentarer

  1. SKØNT med farver - superfedt, rødt gulv!

    God weekend til dig. kh tina

    SvarSlet
  2. Hov, og så håber jeg at manglen på c-vitamin på billederne betyder, at du er ved at være frisk igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Jeg er så småt ved at være på vej op igen, men det er en af de der omgange som ikke kan forceres men bare afventes bedring ved. Nu har jeg ferie, så jeg har 1 uge mere at blive frisk i :) God weekend til dig også!

      Slet
  3. Har I virkelig sådan en institutions-garderobe? det ser virkelig fedt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep! Turkis garderobe! Eeeelsker den!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg