5% Mor og menneske

Det er ca det jeg generere af overskud. Så lige idag er jeg mere glad for iPads en ellers. De agerer perfekte barnepiger, de underholder og afholder fra ballade, og jeg skal idag være minimalt til stede, skal kun sige wauw og åhhh når det efterspørges. Grunden til mit manglende mor (og menneske) overskud er vuggestuepesten som nu også har ramt mig. Snot, feber og ondt i samtlige fibre af kroppen. Er jeg ynkelig? JA! Det er jeg. Hader at være syg, når det er sådan rigtig underdrejende hvor hele kroppen ligger brak! Kan hverken læse, lytte eller se. ØV!
Derfor vil der de kommende dage også være stille her på bloggen! Men jeg vender frygteligt tilbage. Jeg har ferie fra på fredag hvor jeg bl.a. skal en hel dag ud på Annes værksted og trykke. Vi blogges ved!

Kommentarer

Populære indlæg