Tirsdag, når den er bedst

Hver tredje tirsdag har min søde mand og jeg tidligt fri og kan altså hente tøserne tidligt og rigtig familiehygge. Idag havde vi besluttet at tage en tur på nationalmuseet. Først skulle jeg dog lige ind og lave overheads af mine tegninger så de er klar til på lørdag, mens vi ventede på en meget langsom tøs som igen tekninksnilde havde, voldtog pigerne en slikautomat og legede gemme mellem meget dyre billeder i Vester kopi, spændende.
Så endelig var jeg færdig og vi cyklede afsted til nationalmuseet. Det var en fantastisk ide! Der var kun os og så Brian Mikkelsen (med barn) på børnemuseet. Virkelig fedt at kunne komme til alle tingene uden at skulle stå i kø og vente. Jeg kan anbefale jer alle at tage der ind en hverdagseftermiddag. Det er gratis og det er sjovt! Og så kan man se ÆRTEN fra "Prinsessen på ærten"
Inden vi gik ind på museet fik jeg nuppet et billede af Glyptoteket, København er altså bare en smuk storby!


 På vej hjem kunne vi nyde udsigten fra et af mine yndlings spots i København. Knippelsbro. Den kan altså tage pusten fra en, både bakken og udsigten!

Kommentarer

Populære indlæg