Reklame

Man kan vel godt kalde dette for en reklame, eller en anbefaling måske. Jeg bestilte igår sko til mindste musen, og de stod foran døren da jeg kom hjem idag. Vi har haft tilsvarende til den store og vi var meget begejstrede for dem. Det er sko af mærket Gicio, håndlavede ruskindssko fra Polen. De er lige nu på tilbud og kan købes lige her hos BabyNature. Pakken kom med bånd, sløjfe og personlig hilsen. Det er lige sådan noget der smelter mit forbrugerhjerte! Tak Charlotte, og tak for din hilsen på min blog. Til jer andre str og mål kan ses i Charlottes hilsen under kommentarer.


Kommentarer

  1. ME LIKE! Hold da fast de er lækre, hvordan er de i str.? Kan jeg få dig til at måle dem du har købt?
    Smil

    SvarSlet
  2. @ Pia, jeg har købt str 25 og de er 15,5 cm. Mener de er meget normale i str, kan ikke huske hvilken str vi havde til Ellen. Ring evt der ind, de er meget søde at snakke med. Dem vi havde til Ellen er gået i arv til nr 3 nu så de holder ret godt.

    SvarSlet
  3. Super, tak for målet :)
    Har kigget lidt rundt på nettet, med overgangs sko til Thea. Hun starter i børnehave til april, så de skal kunne tåle en del.
    Men disse er da så lækre, og til gode penge!
    Smil

    SvarSlet
  4. Pia, det var Ellens første rigtige sko, de fungerede rigtig godt, og de har altså holdt til 3 kravlebørn ind til videre.

    SvarSlet
  5. Hej Camilla.

    Læser på din fine blog og så ser jeg jo, at det er dig, der også bestilt lilla Gucio sko - hvor bliver jeg dog glad, når jeg ser sådan et indlæg. Så er det da det hele værd, at være indehaver af www.babynature.dk, hvor du har købt skoene.
    Til Pia - du får lige målene på Gucio skoene her :
    str. 20 - ca. 12,5 cm
    str. 21 - ca. 13,0 cm
    str. 22 - ca. 13,5 cm
    str. 23 - ca. 14,5 cm
    str. 24 - ca. 15,0 cm
    str. 25 - ca. 15,5 cm
    str. 26 - ca. 16,0 cm
    str. 27 - ca. 16,5 cm
    str. 28 - ca. 17,0 cm

    Ring endelig, hvis du har spørgsmål.

    Mange hilsner til jer begge.

    Charlotte

    SvarSlet
  6. Wauw Charlotte. Hvor er det fedt! 1000 tak skal du have! Fantastisk hjemmeside du har og helt fantastisk service! Det var jo en glæde at åbne pakken, med bånd og hilsen! Tak for det!

    SvarSlet
  7. Jeg takker for målene! Super...
    God dag til jer!
    Smil fra Pia

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg