om 25 dage!

Det er lidt ligesom at glæde sig til juleaften! Om 25 dage skal jeg en tur på Carlsberg igen. Ud på Annes værksted og der skal være tryk på hele dagen.
Jeg læste i et horoskob i et eller andet gudsforladt dameblad at i slutningen af januar vil jeg komme ud for en oplevelse som vil føles som et mirakel. Jeg tror at det bliver dagen hos Anne. Sidst havde jeg oplevet et mirakel, og jeg har store forventinger til lørdag den 28. januar.
Jeg har lige læste at Anne netop har fundet nye datoer for workshops i foråret, så hvis du går rundt med en lille trykker i maven, så luk den ud og skriv til Anne! Det er en fantastisk oplevelse!
Mit største dilemma for denne dag er hvilke tegninger jeg skal trykke, jeg er ved at have en god samling, og jeg er faktisk glad for dem alle sammen!

Kommentarer

  1. Åhr hvor er du heldig, at du er en af dem, som fik plads. Jeg vil vildt gerne afsted (meget inspireret af dine indlæg, faktisk), så jeg skal klart afsted på en af de nye datoer :-)

    SvarSlet
  2. Eeeej Tina, det skal du gøre! Det er så fedt så fedt så fedt!

    SvarSlet
  3. Ja, jeg glæder mig også som et lille barn... men har samme dilemma som dig; hvad skal man have PÅÅÅÅ???... eller... øhm... jeg mener altså på stoffet? :-)

    SvarSlet
  4. Hi hi ja Pernille, jeg vil foreslå tøj der må snaskes til og forklæde :) Men ellers er jeg også på bar bund, eller det vil sige jeg har jo faktisk overflod, kan bare ikke vælge.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg