Nyt gear

Jeg har idag fået (købt) nye tuscher og de skulle lige prøves. Jeg har (med skam) ind til videre brugt en helt almindelig permanet sprittusch, men nu har jeg fået nye, rigtige tegnetuscher og i forskellige størrelser. De skulle lige prøves af her til eftermiddag.


 Jeg købte også en passer som kan bruges både med stift og med påsat tusch, det glæder jeg mig til at lege med, og det bliver fedt ikke at skulle tegne blyantstregerne op bag efter, det bliver altså bare ikke så præcist.

Så fik jeg prøvet passeren, den skal nok blive sjov! Jeg legede lidt med tykkelser og figurer så denne er bare en prøve. Til sidst lidt flere streger.





Kommentarer

  1. NØJ de er fine.. Gad godt og vide hvilke du skal trykke dygtige dig:o)

    SvarSlet
  2. Tak Anne! Jeg håbede jo lidt at du ville hjælpe mig med at vælge hvilke der egner sig til tryk :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg