Jeg har modtaget en blogaward

og jeg er stolt! Det er Lone fra "Kreativitet og mopper" der har nomineret mig Tak for det og tak for de fine ord. Jeg skal videregive denne award til 5 andre kreative og inspirerende blogs som har under 100 læsere, jeg vil ligge hovedet i blød og suse rundt i blogland og finde frem til de 5 helt rigtige, så det kan måske godt tage lidt tid :)
Lone har skrevet om min blog:
"Mine streger" viser tydeligt, at Camilla har en fin fornemmelse for former og mønstre og nu er hun blevet grebet i at lære, at trykke på lærreder, hvilket der er kommet flotte resultater ud af.

Én ting, jeg specielt lagde mærke til, første gang, jeg var inde på siden var, at i stedet for at kalde sine egne projekter, for det, i mine øjne, lidt slidte udtryk: "DIY", så kalder hun dem for: "Gør det selv".
Lige præcis en af de overvejelser, jeg selv gjorde mig, da jeg skulle oprette en side, over mine Gør det selv projekter!

For, hvorfor ikke kalde det, hvad det hedder på dansk? Nå, bare lige en sidebemærkning!! :)

Jeg føler mig inspireret, når jeg besøger MyminMy og håber også I finder hendes blog interessant :)

Kommentarer

  1. Sejt. Tillykke - skønt med gode og anerkendende ord med på vejen. Det har du fortjent :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina, du var så faktisk min første tanke for en blog jeg ville give en award, men du er alt for populær :) Så du må nøjes med tanken!

      Slet
  2. Kære Camilla. Tillykke!! Din blog er også bare så fin, personlig og inspirerende!
    Glæder mig altid til at følge dine projekter. Knus Naja :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Naja!
      Jeg er så glad for at du følger! Håber I alle har det godt!

      Slet
    2. Forresten vil vi høre om vi må komme hjem og se pigernes værelse en dag. Vi overvejer kraftigt at gøre det samme her på Amager :)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Pernille! Jeg er også helt stolt :)

      Slet
  4. Cool, stort og velfortjent tillykke Camilla :)
    -og hvor ser det bare skønt ud, hvad du/I alt har lavet hos Anne. WOW!
    Dejligt at læse hvor glad du er ud fra din blog, det smitter.
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia! Det var den bedste dag i går, og den levede fuldt ud op til mine forventninger! Dejligt at kunne smitte når det er med blogglæde :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg