J'arrive

Til april skal jeg til Paris sammen med min Moar og min søster. Det er 6 år siden vi tre sidst var på tøsetur sammen, og jeg glæder mig helt vildt! Da jeg var lille boede vi for en periode i en lille by, Louvesienne, nær Paris. Det bliver fantastisk at komme tilbage til Paris i det smukke forår. Der er ikke noget som duften af Paris om foråret, jeg går helt i barndom når jeg tænker på det.
En ting vi er helt enige i er at vi skal på Ladurre og spise macarons og sippe citron pressé, og jeg skal helt sikkert have en af deres fantastiske æsker med hjem.


Udover macarons og cafe besøg håber jeg på at få nogen gode kunstoplevelser der kan inspirere, om det bliver på gaden, på galleri eller museum det har ingen betydning. 
Har I nogen ideer til hvad man SKAL opleve i Paris, det er trods alt 21 år siden jeg kom hjem igen så tænker at der er sket lidt!
Paris, J'arrive!


Kommentarer

  1. Uhh bare det var mig der skulle et smut til Paris. Det kunne jeg altså godt lige bruge:-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også bare så meget! Paris har ALT! Jeg eeeelsker den by!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg