Give away, tør du :o)

Så er det ved at være tid til en ny Give away her på siden. Denne gang bliver den lidt hemmelig, forstået på den måde at produktet ikke er lavet endnu. Jeg kan dog sige så meget om den at det bliver en Mulepose igen, (jeg har kun købt plastikpose ÉN gan i 2012) dog kan jeg ikke sige noget om hvad der bliver trykt på. Det bliver afsløret lørdag den 28. januar hvor også jeg udtrækker den (i mine øjne) heldige. Der er stor chance for at det bliver en af disse streger, så kan du lide dem så meld dig som fast læser og smid en kommentar.

Kommentarer

  1. Du kan tro jeg tør! Glæder mig til at se hvad det bliver for en du trykker :-)

    KH tina

    SvarSlet
  2. Det er jeg helt med på :-) Glæder mig til at se resultatet :-) kram

    SvarSlet
  3. Ej hvor spændende.
    Jeg er helt klart med.
    Knus Mette

    SvarSlet
  4. Spændende... jeg er med :-)
    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  5. Uh!
    Jeg er vild med dine streger og i øvrigt også stor fan af muleposer - vi har skåret kraftigt ned på vores plastikposeforbrug det sidste halve års tid, bare ved at have dem hængende indenfor rækkevidde når vi skal ud af døren eller ved altid at have en i tasken :)
    Og det bliver jo ikke mindre skønt når poserne har en fedt motiv :D

    SvarSlet
  6. Ville ELSKE at vinde sådan en Camilla.
    :-)
    Count me in...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg