Charley Harper igen


Det er utroligt hvor stor betydning en tegner kan få for ens opfattelse at stregerne i naturen.
Charley Harper har pusset alt det overflødige væk for mig og har efterladt essensen.
Da jeg startede i 1. klasse, for 22 år siden, fortalte Fru Rostrup at alt er lavet af en "lige" eller en "krum". Det er jo netop det Charley Harper ser. Væk med dikkedare og tingeltangel. Det er så smukt at jeg bliver glad. Den bog jeg fik af mor og far i julegave, det bliver en som kommer til at følge mig!

Kommentarer

  1. Det er utroligt dejligt at se, at de valg, man som forældre gør på sine børns vegne, bærer frugt i det små, når de bliver voksne - vi valgte den skole, du gik på og dermed dit møde med Charlotte Rostrup.
    Vi præger alle hinanden i vores møder, og den glæde du udstråler for tilværelsens glæder og udfordringer, giver mig stor inspiration - tak.

    SvarSlet
  2. @ Tich Tach, Tak (hi hi det lyder sjovt) for din kommentar!

    SvarSlet
  3. @Mor :) Selv tak! Jeg er taknemmelig for alle de valg i har taget! Både de gode og knap så gode, for ellers ville jeg jo ikke være mig!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg