Indlæg nr 100 og ny Give away

Dette er mit indlæg nr 100 og det skal fejres! Jeg vil fejre det med en lille Give away. Jeg bortlodder en af mine muleposer som jeg lavede hos Anne Nowak. Den er for mig symbolet på alt det jeg ind til videre har fået ud af min blog! Jeg har nemlig genfundet min kreative side og finder hele tiden nye facetter af den. Hver dag bliver jeg inspireret og begejstret, over andres påfund og kreativitet og over min egen. En følelse jeg kan huske fra da jeg var barn og alt var nyt. Skøn følelse at have fået tilbage, begejstringen ved egen og andres udvikling. Tilbage til min nye Give away, jeg trækker lod 31. dec 2011 kl 12.00 (måske det kunne indgå i et nytårsfortsæt om ikke at bruge plastik poser i 2012)

1. lod for at blive eller være fast læser af min blog og smide en kommentar så jeg kan finde dig igen
2. lod for at linke til min Give away på din egen blog






Kommentarer

  1. Tillykke med dit indlæg nr. 100.
    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Super lækker mulepose. 2 lodder til prinsessen.

    SvarSlet
  3. Ihhh Camilla, ØNSKER mig den fine mulepose! Tillykke med dit indlæg nr. 100 -sejt på så kort tid.. Skøn blog!

    Deltager gerne med 2 lodder :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 100 på så kort tid :)
    Jeg glæder mig til de næste 100 - jeg nyder at kigge forbi din blog hver dag, her er rigtig hyggeligt :)

    Og så er jeg VIRKELIG fan af dine streger, så jeg er selvfølgelig med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. @Rikke, TAK skal du have! Dejligt du kigger forbi!

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot!!! Jeg vil meget gerne være med og smider et lod i puljen :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin. Jeg deltager med et lod. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  8. 2 lodder - jeg opdagede lige, at jeg ikke var fast læser herinde! STOR fejl, det troede jeg faktisk :-) Men nu er jeg , og jeg linker selvfølgelig. Det gør jeg her: http://tichtach.blogspot.com/p/gi-vk.html

    Skønt i øvrigt, at du har genfundet din kreative side via bloggen. Jeg kender det så godt! KH tina

    SvarSlet
  9. Det er virkelig fint! Det kunne jeg nemt bruge :D Jeg vil meget gerne være med på et lod :)
    God jul!

    SvarSlet
  10. Skøn mulepose :-)
    Er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  11. Øj, den er dælme flot - jeg lægger 1 lod!

    SvarSlet
  12. Gratulerer med innlegg nr. 100!
    Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    God jul
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  13. Oh, vad snygg! Jag satsar två lotter. God jul och gott nytt år!

    SvarSlet
  14. Hvor er den flot Camilla - den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er den super fin. Jeg må da helt sikkert være med på 2 lodder. :)

    SvarSlet
  16. I really like, I hope for the best.
    2 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  17. Jeg er så meget med. 1 lod tak.

    SvarSlet
  18. Jeg når det vist lige - håber jeg vinder, 1 lod. Og godt nytår -
    KH Maria Litten (old roomie ;))

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg