Sådan kan det gå...

Når man bare liiiige skal. Jeg skulle bare lige ligge 5 min på sofaen mens min mand puttede tøserne ( kl 18.45), og nu (kl 21.30) er jeg så lige vågnet. Jeg var ellers i humør til, og havde købt ind til at lave en masse forskelligt jule-knas-konfekt. Men så skulle ikke være. (med mindre jeg selvfølgelig har sovet nok nu og får bunker af energi lige om lidt)
Jeg havde ellers købt kondenseret mælk til at lave disse her
Billede lånt her fra
Bag efter ville jeg lave de her, uden salt, men med chokoladeovertræk. Guldkaramel, vel.
Billede lånt her fra

Til sidst ville jeg lave konfekt med hvid smeltet chokolade blandet med cornflakes og tranebær, min svigerinde kan ikke tåle mange af de ting som ofte er forbundet med juleguf, men i år skal hun ikke snydes.

Kommentarer

Populære indlæg