Så er klokken 12.00

Der er 12 timer tilbage af året. Kun 12 timer og 1 sekund til vi skriver 2012. Jeg synes det er vildt! 2012, året hvor jeg fylder 30!!! 2012, året hvor Ellen starter i skole!! Gad vide hvad der mere sker i 2012? Jeg er sikker på at det bliver et dejligt, spændende, udfordrende og udviklende år!
Tak for året der er gået! 
Tak fordi i læser med hos mig!
Tak fordi i kommentere!
Tak fordi i inspirere!

Jeg har trukket lod, og Pia med bloggen Skatterens hyggekrog skal være min medsammensvorende i at nedbringe CO2 udslippet (bare en lille bitte smule). Tillykke Pia, og godt nytår!
Til alle Jer andre, TAK fordi I deltog og godt nytår til Jer også!



Kommentarer

  1. Tillykke til vinderen! (og argh-øv, at det ikke blev mig :-)

    SvarSlet
  2. YEAH :D Hvor er jeg bare heldig... Tusinde tak Camilla!
    Nøj hvor jeg glæder mig til at tage det i brug, kan kun blive i godt humør af at kigge på det :)
    Er sikker på at flere her i Sønderjylland vil vide hvor det er fra...
    RIGTIG GODT NYTÅR!!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg