Nissen er flyttet ind

For efterhånden lang tid siden så jeg en nissedør i et australsk blad. Sådan en måtte jeg have! Men fra tanke til handling....
For lidt kortere tid siden fik vi så købt en dør, og her til aften er nissen flyttet ind. Han hedder Silius og vi glæder os til at se hvad ungerne siger til det, og om han laver ballade. Det er meningen at Silius skal bo hos os hele året, og være vores lille husnisse, en lille ven man kan føle sig tryg ved, og som med sikkerhed vil passe på os og vores hus!

Ved siden af vores knald gule hoveddør, har Silius fået sin egen turkise dør.

Vi har et lille hul til varmemåleren over vores skab i gangen, der har Silius fået sig et lille vindue.



Kommentarer

  1. Tillykke med husnissen! Det er en super idé, at han også har et vindue. Jeg glæder mig til at følge med i, hvad han laver af hyggelige ting hjemme hos jer. :)

    SvarSlet
  2. @ Filibaba, Tak skal du have. Pigerne var meget begejstrede her til morgen, den yngste har dog prøvet at bryde ind til nissen, så vi måtte fortælle at det er en trylledør som kun åbner når nissen siger en remse.
    Jeg er spændt på at se varmeaflæserens ansigt når han kommer til foråret og skal kigge ind til nissen :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg