Når rammen rammer plet.

I formiddags tog vi lige et "smut" til IKEA. For det var da smart at man kunne tage der ud en søndag, så ville der sikkert ikke være andre end os... Men det var der! Vi fik dog købt rammer til mine billeder som jeg fik trykt til workshoppen hos Anne. De er blevet så flotte, nu skal jeg bare finde et sted at hænge dem op.
I får lige et par dårlige billeder, men mørke og lamper i genspejl er ikke en god kombi når der skal tages billeder med en mobil tlf.

Til slut lidt reklame og en meget inspirerende blog. Sister brandt design, AKA Sabine som var med til workshoppen hos Anne. Sabine har lavet en rigtig fin gennemgang af den fantastiske dag.



Kommentarer

  1. · { ser FEDT ud i glas og ramme, og tak for fine ord ;-)) } ·

    SvarSlet
  2. Tak Sabine, Jeg er SÅ glad for alle de ting jeg fik lavet hos Anne! Mit største problem lige nu er at jeg ikke har mere vægplads :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg