Glædelig jul!

NU det jul igen, og NU det jul igen... Glædelig jul, tak til alle jer i mit Blog-liv for en fantastisk december, fyldt med inspiration, anekdoter, stemninger og julehumør. Her til morgen have vores nisse Silius pyntet julebordet, fyldt slik i hjerterne, og lagt morgengaver under træet. Det var fantastisk at stå op til! Vi har spist julemorgenmad, og sunget julesange og nu får ungerne deres julebad.
Vores juletræ står og er SÅ smukt, man kan kan ikke andet end at blive i fantastisk julehumør når man ser på det, forleden kom jeg faktisk i tanke om at jeg havde 9 Mumijulekugler i min skuffe så nu er der 114 kugler på, jeg eeeeeelsker det!
Jeg håber I alle må få en fantastisk aften!


 Her er en lille potpourri over julens godte produktion. Fra venstre er det, Hvid chokolade med special K og tranebær, Italienske småkager, Flødekarameller med salt, Flødekarameller med peanuts, Bounty og Brunekager. GUUUUUF!
Til sidst vil jeg vise jer hvad min store mus har lavet til sin Morfar, håber ikke han læser med :) Morfar er STOR Tintin fan, så han skulle selvfølgelig have et billede af Tintin, jeg synes det er blevet virkelig fint!

Kommentarer

Populære indlæg