Bountyland

Hvem der lå på en bounty strand og dasede, slikkede sol og sippede drinks... Eller, det tror jeg faktisk slet ikke jeg ville kunne finde ud af! Jeg elsker julen, og denne har været helt fantastisk med aktivitet, kreativitet og nye påfund. Jeg startede nyt arbejde 1. december og havde forventet at være helt ødelagt hele måneden, men jeg har været fuld af energi og julehumør! Idag er det julebountyen det er gået ud over. Lige nu står de i køleskabet og venter på at blive så kolde og faste at de kan dyppes i chokolade og pyntes med glimmer. GUUUUUF!

Kommentarer

  1. Gir du en opskrift på dine bounty. De ser bare rigtig gode ud.

    SvarSlet
  2. @ Lise jeg har hugget den fra Anne au chokolade, men det er 300 g kokos, 1 dåse kondenseret mælk, det blandes sammen og der laves små "brød" af det. Stilles på køl 1-2 timer. 200-300 g chokolade smeltes og bountyen dyppes der i. Guf siger jeg bare :)

    SvarSlet
  3. Hej smukke! Jeg kan kun finde det kondenserede mælk sødet, er det okay eller hvor kan man finde den ikke sødede kondenserede mælk? :) God jul til din dejlige familie!

    SvarSlet
  4. @ Mette, Ihhh hvor hyggeligt du også er her :) Den er sødet, det er det som er tricket :)

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig er jeg her, jeg var bare lidt lang tid om at lurer hvordan jeg blev 'aktiv' herinde. Super med den kondenserede mælk, er ny på det markedet og mødte en bilka mand der sagde: de fleste kvinder der efterspørger kondenseret mælk vil hav den usødet (skal siges langsomt og højtideligt), men har altså lavet peanutbutter Fugde på den søede og det smager ganske skønt! :) Vi ses

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg