Årets smukkeste gaver!

Idag har vi været hos min mor og far, bare os 4. Det har været en rigtig hyggelig dag, med SKØN mad og rigtig gode gaver! Min mor havde lavet årets gave til pigerne. Hun har syet et fast sengetæppe og et pudebetræk til at pakke dyne og lagen væk i om morgenen. Ellen har fået med ugler og Astrid med sommerfugle, jeg synes de er så smukke og glæder mig til at nyde deres senge hver dag.




Af min mor og far fik jeg de fineste bøger som jeg virkelig glæder mig til at dyrke og få inspiration af.
Den ene er denne fra Mimi's Circus, som er fyldt med skønne tegninger.
Den anden er denne malebog med billeder af fugle, jeg tror at jeg både vil farvelægge billederne i bogen og blive inspireret af den smukke streg! Den er også fra Mimi's Circus.

Til sidst en ny skønhed til min stue, som vil passe så smukt til mine nye puder. Denne helt fantastiske gule plaid fra Ratzer. Hvis man kan blive forelsket i et tæppe så tror jeg at jeg er det en lille smule! 




Kommentarer

  1. Hold da op hvor er de bare fine de tæpper fra din mor! Den med uglerne er noget jeg også kunne bruge.... Måske jeg skulle forsøge mig. :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg