Når kreativitet slår benene væk under mig

Vi er, som tidligere nævnt, igang med den helt store julegaveproduktion. Og som jeg også har skrevet før så er det første gang at det virkelig virker her hjemme hos os. Her til morgen gik vi igang kl 7.20 fordi pigerne lige ville male lidt inden de skulle i børnehave. Jeg er helt vild med alle deres kreationer og gruer for at vi om kort tid skal skille os af med alle de fine ting. Jeg trøster mig dog ved at de ikke skal længere end til den nærmeste familie :)
Jeg er så overrasket over pigernes tålmodighed og deres kreativitet. De finder på og udvikler i et væk. Vi har været igang med de samme æsker i over en uge nu og de er ikke trætte af dem endnu, hele tiden kan de lige finde på lidt mere. Jeg er stolt, stolt, STOLT!



Æskerne har vi købt i Søstrene Grene, de har stadig inde på strøget i København, Glasmalingen er pt på tilbud i  Bog og idé.

Kommentarer

  1. Hvor lyder det bare skønt Camilla, jeg glæder mig så meget til at Thea kan koncentere sig i lidt længere tid. Vores hjemmegjorte gaver i år er ikke så fine og kreative som jeres -nyder at se når børn har lavet så skønne og kreative ting :)
    Smil herfra

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Pia. Jeg nyder det også i fulde drag! Og synes virkelig de får lavet nogen fine ting!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg