Mumi til alt slags vejr og humør

Mig: Hej. Jeg hedder Camilla, og jeg samler på Mumi kopper!
Crowd: Hej Camilla.
Mig: Jeg har så svært ved at gå forbi, og jeg falder ofte i, og nu er jeg også begyndt at købe Mumi skåle.

Jeg samler og jeg elsker dem alle hver og én! Det kan nogen gange være svært at vælge hvilken jeg skal drikke af, men jeg vælger ikke forkert, for jeg er SÅ glad for dem alle. 
I sommer var jeg så heldig at få en rejse til Finland, åhhhh hvilken fryd. Jeg besøgte Arabia fabrikken og kunne svømme rundt i fine Mumi kopper og skåle. Mer, mer, mer!!

Kommentarer

  1. De er altså også bare skønne!!
    Jeg har for nylig købt mit første krus og det er virkelig mit favorit krus nu!

    Hvor er jeg dog misundelig på din samling - jeg må hellere kridte skoene :)

    SvarSlet
  2. @ Rikke. Ja man bliver afhængig af det skidt. Men der er ikke noget som en Mumikop der kan give en grå dag solskin. Der kommer jo nye, både til sommer og jul så man kan hurtigt få udvidet sin samling.

    SvarSlet
  3. Ja! Jeg elsker dem også, men har kun sølle 7 + 6 skåle. Men må have flere!

    SvarSlet
  4. Godt det snart er jul :) Oplagt gaveønske. Tror næsten jeg kan huske hvem der har givet mig de forskellige, eller hvornår jeg har købt dem. Jeg har også fået kanden af min mand, den er så fin, og vi bruger den hver aften til vand.

    SvarSlet
  5. Det er bare ærgeligt, at de nemt går i stykker. Under opvasken skal de bare støde ind i hinanden på bordet, så er hanken røget af :( Jeg må sætte mine jule- og sommerkrus på en hylde for sig selv, så de står i sikkerhed.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Kunne godt tænker mig at vide, om mumikrusene og andre mumiting er billigere i Finland? Er selv helt syg efter dem og har også en del, og har overvejet en tur til Finland kun pga. Mumi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. I de store butikker er det ca det samme som priserne i DK. Men mht kopperne er det jo muligt at købe fra fabrikken i Helsinki og der er en god slat at sparre :) Mumiting er billigst i de små butikker som ikke kun har slået sig op på Mumi. Jeg kan i den grad anbefale en tur til Helsinki/Finland! Det er en af mine bedste rejser :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg