Jeg har lært at hækle!

Jeg har, siden jeg trådte mine første spæde skridt i blogland, været dybt misundelig på alle jer der kunne hækle. Da jeg så så Jeanettes pandebånd holdt mine dårlige undskyldninger ikke længere jeg måtte lære at hækle!! Så nu kan jeg, og pandebånd er blevet mit nye sort :) Mine pakker blir fyldt med pandebånd i år, så er jeg sikker på at alle sidder med varme øre! Så min eftermiddag går med hækle-hygge (og pålægchokolademad)

Fremskridt
Så er de næste to klar, man bliver virkelig grebet af de hæklenåle! Lige nu gir jeg den gas med bl.a. Fritidsgarn og pind/nål 6 og 8, når det så sidder helt i hænderne går udfordringen videre til tyndere garn og nåle.

Kommentarer

  1. Eiiii, hvor fint Camilla -SÅDAN! Ser mega godt ud, -og det er dit første projekt -respekt :) Så kan du godt få købt en masse lækkert garn ind, det er SÅ vanedannende.
    Smil fra Pia
    -iøvrigt lækkert med chokolademad ;)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Pia, Ja jeg kan godt mærke at det blir vanedannede!Har købt 5 nøgler garn idag, så nu er det bare igang :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg