Jeg gyser af lykke efter sådan en dag!

Idag er vi hos min mor og far for at holde lanternefest og spise and i an(d)lednigen af Mortensaften i torsdags. Så i øjeblikket er vi igang med den helt store lanterneproduktion og dejen er gjort klar til sol- måne- og stjernekager. Når mørket er faldet på går vi ud i skoven mens vi synger lanternesange og spiser kager og drikker varm saft. Det er så smukt og hyggeligt!







Så er vores lanterner samlet og mangler nu bare en pind, lys og at mørket vil falde på. DIY



Vi har bagt sol-, måne- og stjernekager som skal nydes i skoven i lanternernes skær.








Lanterne, lanterne
Sol og måne og stjerne
Skinne højt mit lys
Skinne højt mit lys
Skinne højt min lille lanterne
- #-
Morten, Morten, Morten var så from en mand
Lys på himlen satte han
At der oppe fra man kan
Se hvad der sker i by og land







Kommentarer

Populære indlæg