Jeg er mæt, mæt

mæt af indtryk! Det har været en fuldstændig fantastisk dag! 4 trykkenovicer (Maria, Maja, Sabine og mig), Tina der ku og så Anne som ku lære fra sig! Vi startede med kort intro og kaffe, Anne viste hvordan man svinger rakelen, eller skraberen om man vil i ikke fagsprog. Og så var det ellers igang med at vælge motiver, sætte dem på rammer og så skulle de belyses. Undervejs tog vi en lille pause hvor Anne viste os rundt i den gamle tappehal. Det var fantastisk, utrolige lokaler der gemmer sig ude på det gamle Carlsberg.
Da rammerne var sat, både de fysiske rammer og trykkerammerne var det ellers bare om at gå i krig. Og OHHHHHH hvilken fryd det var at se sit tryk for første gang. Det er helt sikkert noget man kan blive afhængig af! (Defor er jeg også klar til endnu en runde hos Anne til januar!)

















 På vej hjem var der bare så helt fantastisk smukt! En perfekt afslutning på en perfekt dag!


Kommentarer

  1. Det var så fedt. Og super at du allerede har fået lagt det ind :-)Tak for den dejlig dag.
    knus

    SvarSlet
  2. @ Maria, selv tak for en super god dag! Vi ses forhåbentlig til januar!

    SvarSlet
  3. · { ;-) hvor ser det fedt ud ... og vupti vupti er det på bloggen, jeg er helt flad og klar til sofaen ... dine motiver var bare så skønne, desværre var min ræv smattet ud da jeg kom hjem akhjertesuk ... håber vi ses igen KH/ } ·

    SvarSlet
  4. @ Sabine Øv at den var smattet ud, jeg kan trykke en til dig på papir næste gang hvis du vil ha det :) Jeg kommer HELT sikkert med næste gang! Glæder mig til at se hvad du finder på!

    SvarSlet
  5. ÅH, hvor ser det spændende ud. Det gad jeg godt :)

    SvarSlet
  6. @ Pernille, jeg ved at Anne stadig har 3 pladser på begynder holdet til januar. Jeg kan virkelig anbefale dig at tage afsted. Tror det er en af de bedste kreative oplevelser jeg nogensinde har haft!

    SvarSlet
  7. Nøj hvor det lyder som en fantastisk dag. Og så var det jo virkeligt lækre ting I fik lavet også. Er vild med det flotte grafiske motivvalg.

    SvarSlet
  8. @ Marina. Tak skal du ha, ja det var en FANTASTISK dag!

    SvarSlet
  9. Åååhh, hvor ser det fedt ud, jeg var med forrige søndag og får nu helt abstinenser :-) Sku' man melde sig til i januar...?? Man ku' helt sikkert godt blive trykoholiker!

    SvarSlet
  10. @ Pernille, Anne laver et hold2 for os som har været afsted en gang, så du skal da helt klart melde dig! Synes det var nogen rigtig fine ting du lavede, har jo smugkigget :) Så det kunne være fedt at komme afsted sammen med dig!

    SvarSlet
  11. Vi ses da helt sikkert igen til januar. Der skal jeg bare være lidt bedre forberedt og have nogle flere fede tryk med. Tror jeg vil forsøge mig med flere tryk oven på hinanden:-)

    SvarSlet
  12. @Maria, ja jeg er også igang med at tænke flere oven i hinanden! Synes det så fedt ud det Sabine lavede med bogstaver i sort oven i et billede.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg